Брендінг корпоративних сторінок у соціальних мережах

Опубліковано Vladyslav Us на

Соціальна мережа – це популярне місце серед мільйонів користувачів, які 24/7 спілкуються між собою, слідкують за подіями в країні, здійснюють платежі, обмінюються мультимедією, фото, інформацією, діляться корисними порадами і ще багато іншого.
Одним із ефективних методів просування своєї компанії, сторінки, бренду того чи іншого продукту в соціальній мережі є брендинг.
Що це таке?!
Бре́ндинг — це діяльність зі створення тривалої прихильності до товару на основі спільного впливу на споживача рекламних повідомлень, товарної марки, пакування, матеріалів для стимулювання збуту та інших елементів комунікації, об’єднаних певною ідеєю та фірмовим оформленням, які виокремлюють товар серед конкурентів і створюють його образ.
Брендинг допомагає:
• підтримувати запланований обсяг продажу на конкретному ринку і реалізовувати на ньому довгострокову програму зі створення та закріплення у свідомості споживачів образу товару або товарної групи;
• забезпечити збільшення прибутковості внаслідок розширення асортименту товарів і знань про їхні загальні унікальні якості, впроваджуваних за допомогою колективного образу;
• передати в рекламних матеріалах і кампаніях культуру країни, регіону, міста, де виготовлений товар, врахувати запити споживачів, для яких він призначений, а також особливості території, де він продається;
• використовувати три фактори, важливі для звернення до рекламної аудиторії: історичні корені, національний менталітет, нинішні реалії і прогнози на перспективу.

GR Group – компанія, яка знає, вміє та зможе ефективно та швидко (вона це робить кожен день) просунути Ваш продукт в безкрайній соціальній мережі і не тільки…більш детально за посиланням https://grp.kiev.ua/

Автор: Ольга Ткаченко

Категорії: Новини