COVID-19 та медіабізнес

У зв’язку зі спалахом COVID-19 відбулось порушення економічної стабільності, що в свою чергу вплинуло на всі сфери бізнесу у світі.
Не винятком став і медіабізнес.
В свою чергу, більшість компаній почали сприяти збереженню своєю діяльності, та перенесли обсяг послуг в Інтернет-простір для надання сервісу в режимі онлайн.
Також, компанії почали обмежувати витрати пов’язані з утриманням офісів, відправляти працівників в неоплачувані відпустки, а також зменшувати працівникам заробітну плату.
Але медіабізнес так чи інакше зазнає приголомшливих втрат від рекламних доходів, про, що свідчать статистичні дані.
Наприклад, падіння доходів медіа ринку в Україні, які спричинені COVID-19 та які, становлять загрозу для українського інформаційного ресурсу дорівнюють 35% втрати рекламних доходів.
70% втрат від рекламних доходів, відповідно статистичних даних, зазнали американські медіа.
Наразі, більшість медіа зосереджені лише на створенні та поширенні контенту з інформацією щодо COVID-19, що в свою чергу обмежує інтереси та відштовхує цільову аудиторію.
За даними BuzzFeed, деякий медіабізнес взагалі призупинив свою діяльність, інші ж відповідно даних AdAge, почали фільтрувати рекламні оголошення, задля того, щоб вони не відображались поруч з інформацією щодо COVID-19.
Автор: Алла Савощенко
0 коментарів