COVID-19 та медіабізнес

Опубліковано Vladyslav Us на

У зв’язку зі спалахом COVID-19 відбулось порушення економічної стабільності, що в свою чергу вплинуло на всі сфери бізнесу у світі.

Не винятком став і медіабізнес.

В свою чергу, більшість компаній почали сприяти збереженню своєю діяльності, та перенесли обсяг послуг в Інтернет-простір для надання сервісу в режимі онлайн.

Також, компанії почали обмежувати витрати пов’язані з утриманням офісів, відправляти працівників в неоплачувані відпустки, а також зменшувати працівникам заробітну плату.

Але медіабізнес так чи інакше зазнає приголомшливих втрат від рекламних доходів, про, що свідчать статистичні дані.

Наприклад, падіння доходів медіа ринку в Україні, які спричинені COVID-19 та які, становлять загрозу для українського інформаційного ресурсу дорівнюють 35% втрати рекламних доходів.

70% втрат від рекламних доходів, відповідно статистичних даних, зазнали американські медіа.

Наразі, більшість медіа зосереджені лише на створенні та поширенні контенту з інформацією щодо COVID-19, що в свою чергу обмежує інтереси та відштовхує цільову аудиторію.

За даними BuzzFeed, деякий медіабізнес взагалі призупинив свою діяльність, інші ж відповідно даних AdAge, почали фільтрувати рекламні оголошення, задля того, щоб вони не відображались поруч з інформацією щодо COVID-19.

Автор: Алла Савощенко

Категорії: Новини

0 коментарів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *