Доступ до публічної інформації про діяльність Суду

Опубліковано Vladyslav Us на

Доступ до публічної інформації про діяльність Суду забезпечується шляхом:

  • оприлюдненням публічної інформації в засобах масової інформації;
  • розміщенням публічної інформації на офіційному веб-сайті Суду та на веб-порталі «Судова влада України»;
  • розміщенням публічної інформації на інформаційних стендах у приміщенні Суду, в програмно-апаратному комплексі „Інформаційний кіоск” або в іншому вигляді;
  • наданням інформації за запитами на інформацію.

На інформаційних стендах у приміщенні Суду повинна бути розміщена наступна інформація:

  • графік прийому громадян керівництвом суду;
  • Правила внутрішнього розпорядку;
  • Правила прийому громадян;
  • справи призначені до розгляду;
  • План та Інструкція евакуації на випадок виникнення пожежі;
  • реквізити рахунків для сплати судового збору та застави.

Запити на інформацію по телефону здійснюються за номерами телефонів структурних підрозділів суду відповідно до їх напрямів діяльності.

Надання публічної інформації про діяльність Суду запитувачам інформації на їх запит, а також розміщення вказаної інформації на веб-сайті Суду, на інформаційному стенді в приміщенні суду та в програмно-апаратному комплексі „Інформаційний кіоск” забезпечують начальники відділів апарату
Суду за такими напрямами діяльності:

  • щодо інформації довідкового характеру з Автоматизованої системи документообігу Суду (далі – АСД), документів, що зберігаються в архіві Суду про рух судових справ, день, час і місце їх розгляду, стан розгляду справ на поточну дату в письмовій формі (за письмовими запитами) – начальник загального відділу;
  • про статистичні дані щодо здійснення судочинства Судом, відображені у звітах, про відомості з бібліотечного фонду – начальник відділу судової статистики, про рух судових справ, день, час і місце їх розгляду, стан розгляду справ на поточну дату в усній формі (за телефоном) – спеціалісти відділу судової статистики;
  • про вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад; про доходи працівників Суду, інші персональні дані та відомості з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних та про доступ до публічної інформації, про прийом громадян у Суді – начальник відділу організаційно-кадрової роботи та підвищення кваліфікації;
  • матеріали аналізів та узагальнень судової практики Суду – начальник відділу аналізу і узагальнення практики та застосування законодавства;
  • про інформаційно-телекомунікаційні системи, бази даних Суду, щодо технічних питань роботи АСД – начальник відділу інформаційно-технічного забезпечення судового процесу;
  • про матеріально-технічне забезпечення Суду, утримання, експлуатацію, ремонт, будівництво адміністративних будинків, обслуговування території; створення працівникам безпечних умов праці, охорону праці та техніку безпеки, пожежну безпеку – начальник господарського відділу;
  • про бюджет за бюджетними програмами з деталізацією за кодами економічної класифікації видатків бюджету або класифікації кредитування бюджету; про виконання результативних показників, що характеризують виконання бюджетної програми, – начальник фінансово-економічного відділу;
  • про рішення зборів суддів Суду, про нормативно-провові засади діяльності Суду, порядок акредитації представників засобів масової інформації щодо інших питань стосовно зв’язків зі ЗМІ, про наповнення інформацією веб-сайту Суду – заступник керівника апарату суду;
  • про доступ до судових засідань у Суді – старший судовий розпорядник.

Прес-офіс GR Group

Категорії: Новини

0 коментарів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *