Поради від адвокатів: як утримати баланс між роботою та особистим життям

Опубліковано Vladyslav Us на

Адвокати GR Group як ніхто інший знають про баланс між роботою та особистим життям. Адже, кожного дня здійснюють захист прав і свобод клієнтів, представлення їх інтересів, надання професійної правової допомоги громадянам – усе це буденна робота адвокатів. Кожен адвокат несе правову відповідальність перед своїми клієнтами та відстоює їх інтереси в судах та інших органах державної влади. Як між цим всим адвокату вдається дотримуватися work-life balance? З початку розглянемо, що ж це таке…

Поняття «work-life balance» має недавнє походження, вперше воно було використано в Великобританії і США в кінці 1970-х і 1980-х роках. У наш час тема рівноваги сфер життя є предметом вивчення безлічі інститутів по всьому світу. Баланс між роботою та особистим життям неймовірно важливий в сучасних реаліях. Людина прагне реалізуватися у всіх сферах свого життя, а значить йому потрібно вміти балансувати. Коли кордону між роботою та особистим життям порушені, то людина неминуче приходить до стресу, професійного вигорання, проблемам в кар’єрі і вдома. Для того, щоб це все оминути необхідно постійно підтримувати правила зберігання балансу між роботою та особистим життям.

Перше правило. НЕ беріть на себе більше восьми соціальних ролей, таких як: підлеглий, керівник, чоловік, батько, енергійний гравець в теніс тощо. Перевищення цього числа призводить до дисбалансу.
Друге правило. Делегуйте, спрощуйте або зовсім прощайтеся з завданнями і планами. Робіть тільки те, що важливо.
Третье правило. Встановлюйте кордон і дотримуйтесь графік, сідкуйте за тим, скільки годин ви витрачаєте на роботу (в тиждень або місяць, а не в день). Пам’ятайте, що сюди відноситься час, який ви провели в неспокої або роздумах про баланс між роботою та особистим життям. Все це є одним з ознак робочого стресу. Витрачайте дорогу з роботи як раз на те, щоб налаштуватися на особисте життя. Тобто роботу потрібно залишати на роботі і не приносити її в будинок.
Четверте правило. Дотримуйтеся ідеальної формули продуктивності. Практикуйте повне занурення, якщо складність завдання сильно перевершує ваші вміння – це область стресу, а якщо ви вмієте набагато більше, ніж потрібно зробити – це область нудьги. Балансуючи між стресом і нудьгою, ви зможете повністю зануритися в роботу і не відволікатися на подразники.
П’яте правило. 5. Хобі та спорт. Стрес на роботі впливає на психічне здоров’я, знижуйте рівень напруги за допомогою фізичних вправ, релаксації, хобі, позитивних ритуалів.
Шосте правило. Виділяйте час для близьких. Працювати й відпочивати, за поданнями англійського мільярдера Річарда Бренсона, необхідно завжди в повну силу. Визначайте час з близькими як пріоритетне.

Утримати баланс між роботою та особистим життям може кожен, якщо постійно пам’ятати про нього і робити конкретні кроки.

Прес-офіс GR Group

Категорії: Новини

0 коментарів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *