Щодо ведення книги обліку доходів ФОП під час карантину

Опубліковано Vladyslav Us на

Відповідно до постанови КМУ від 11 березня 2020 р. № 211
«Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ),

фізичним особам – підприємцям дозволяється вести облік доходів і витрат без використання книги обліку доходів, у разі якщо:

  • ведення книги мало розпочатися після встановлення карантину;
  • та у разі неможливості придбання книги обліку.

Отже, рішення щодо тимчасового припинення використання книги обліку було ухвалено на період карантину, проте після скасування карантину, фізичній особі – підприємцю потрібно буде протягом 3 місяців подати книгу обліку до територіальних органів ДПІ за місцем реєстрації із внесеними доходами та витратами, які вона отримала та здійснила в період карантину.
Автор: Алла Савощенко

Категорії: Новини

0 коментарів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *