Вихід на нові ринки: ключові моделі та канали продажів

Опубліковано Vladyslav Us на

11 лютого 2020 року Гайкевич Іван від компанії GR Group відвідав практичний семінар на тему «Вихід на нові ринки: ключові моделі та канали продажів» у рамках програми EXPORT EVOLUTION UKRAINE START.

Під час семінару естонський спікер – Арго Сільдвее, який має великий досвід в експорті широкого спектру товарів, поділився своїм 20-річним досвідом у питаннях як спланувати вихід на нові ринки та обрати модель входження на канали продажів у простому форматі.

Вирішуючи експортувати, перше, з чим має визначитися керівництво компанії – це метод виходу на іноземний ринок.

Це ключова складова експортної стратегії. Від неї залежить масштаб і характер підготовчої роботи для забезпечення присутності на цільовому ринку.

У свою чергу вибір країн для постачання товарів/послуг визначається наявністю у компанії відповідних фінансових, людських та інших ресурсів, а також особливостями ринків, на яких вона хоче бути представленою.

Помилка багатьох експортерів-початківців полягає у неадекватній оцінці власних можливостей, що призводить до вибору неправильної стратегії.

Експортувати просто, потрібно лише знати з чого почати, з чим ми Вам з радістю допоможем!

Прес-офіс GR Group

Категорії: Новини