Юридичний бізнес після світової пандемії COVID-19

Опубліковано Vladyslav Us на

Події останнього місяця кардинально змінили умови ведення бізнесу не тільки в Україні, але й в усьому світі. Оголошена пандемія COVID-19 змушує бізнес швидко реагувати та без вагань приймати рішення, що можуть суттєво змінити не лише майбутнє окремої компанії, але й цілої галузі.

Юридичний ринок не виняток. Протягом останніх років у судочинстві проводилась внутрішня дискусія щодо необхідності часткової діджиталізації, однак лише зараз можна очікуват прогресу. Багато європейських арбітражних установ мають у своїх правилах пункти, що передбачають можливість проводити Е-Слухання шляхом відео- або телефонної конференції або проводити опитування свідків без їх фізичної присутності, тому зараз саме час використовувати ці можливості та рухатися в цьому напрямку. Одна з найбільш впливових європейських арбітражних установ, Лондонський міжнародний арбітражний суд заборонив подавати заявки інакше, аніж через онлайн-систему, що є серйозним прецедентом для юридичної індустрії країни.

Які зміни чекають на юридичний бізнес?

Запровадження онлайн-слухання судових справ та електронної подачі документів, гідна альтернатива застарілому судочинству.

Юристи почнуть більше цінувати та економити свій час за допомогою автоматизуючих процесів, які до цього не були автоматизовані. За статистикою останніх років, юрист витрачає 40% свого часу на не юридичну роботу, а саме на продаж своїх послуг, в той час як юридична фірма щорічно витрачає близько 12.000$ на одного юриста на маркетинг та бізнес девелопмент.

В найближчі роки значної популярності набувають сервіси, що допомагають автоматизувати юридичний маркетинг. З’явиться специфічний софт для юристів, а саме: спеціалізовані дешборди, CRMки, епки для колективної дистанційної роботи над кейсом, епки для онлайн-комунікацій та інші. Можливість працювати дистанційно значно розширить професійні можливості юриста, дозволить працювати над сайд-проектами, перейняти хороші практики фрілансу.

Таким чином, в наступні роки набувають популярності юридичні маркетплейси, які дозволять юристу самому обирати проекти, які його цікавлять, визначати рівень навантаження та розвиватися у бажаному напрямку. Ми роками говорили про необхідність діджиталізації, проте наша консервативна галузь до останнього здійснювала спротив.

COVID-19 дуже швидко вирішила це питання – діджиталізуйся або зникнеш.

І пам’ятайте, криза – час можливостей!

Категорії: Новини

0 коментарів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *